keilinkzone:

Tyto the swift and ?

The burd warrior. I love this game's character designs so far, especially this one and his mouse-feret pet  :D

raka-raka:

theartofanimation:

Gaëlle MAZALLON

Hu-HUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!Go Go Go Kme!!!! <3
kmette
raka-raka:

theartofanimation:

Gaëlle MAZALLON

Hu-HUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!Go Go Go Kme!!!! <3
kmette
raka-raka:

theartofanimation:

Gaëlle MAZALLON

Hu-HUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!Go Go Go Kme!!!! <3
kmette
raka-raka:

theartofanimation:

Gaëlle MAZALLON

Hu-HUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!Go Go Go Kme!!!! <3
kmette
raka-raka:

theartofanimation:

Gaëlle MAZALLON

Hu-HUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!Go Go Go Kme!!!! <3
kmette
raka-raka:

theartofanimation:

Gaëlle MAZALLON

Hu-HUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!Go Go Go Kme!!!! <3
kmette
raka-raka:

theartofanimation:

Gaëlle MAZALLON

Hu-HUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!Go Go Go Kme!!!! <3
kmette
raka-raka:

theartofanimation:

Gaëlle MAZALLON

Hu-HUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!Go Go Go Kme!!!! <3
kmette
raka-raka:

theartofanimation:

Gaëlle MAZALLON

Hu-HUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!Go Go Go Kme!!!! <3
kmette
raka-raka:

theartofanimation:

Gaëlle MAZALLON

Hu-HUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!Go Go Go Kme!!!! <3
kmette

raka-raka:

theartofanimation:

Gaëlle MAZALLON

Hu-HUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!
Go Go Go Kme!!!! <3

kmette

cyborgjen:

bm13:

rachel-the-void-child:

shadowfang42:

pantheon-god-of-war:

whereshadowsthrive:

//I love how people now ship Ahri and Leona when all they did was DO THEIR FUCKING JOB WORKING AS CHAMPIONS FOR THE MOTHER FUCKING LEAGUE OF LEGENDS

// thank you SO GOD DAMN MUCH it gets me angry like really angry .. like image

IKR? to me though it will always be PanthxLeona

//please don’t shame people for what they ship- it’s fine for people to ship what they want. 

I don’t think it’s so much a “BOO FUCK YOUR SHIP" thing as much as it is a "Can’t people stand within 5 feet of each other and not be pushed into the ‘we wanna fuck’ territory?"

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

killyhawk:

killyhawk:

Shopping for clothes when you have big boobs is normally really annoying esp when you like drapey things or want something that cinches at the waist cause you always get stuff like this

image

when the hell did this get over a thousand notes

just as a general note: I am more or less ignoring skype so I can get some shit done this week, lmao. Started a few days back, sorry 8D;

bearzerky:

tishue:

birb

OHHHHHHHHHH!!!!

linlm:

Something still seems off about my work so just shitting around with the pen tool/blur tool. 

short bio underneath cut.

Read More

uniomena replied to your post “lmao a small request friends if you’re dealing with xano at all can…”

I reported him to tumblr staff and I hope that it allows us little breathing space at least ;v;/ Also I’ll keep the tagging in mind

Aaaah I did too, that would be quite nice. The whole blog is nothing but harassment as it is, that’s clear as day. Do we really need that here? haha :( And thank you! <3

orbitalmagpie replied to your post “lmao a small request friends if you’re dealing with xano at all can…”

damn 3 years? Dude literally has no life over a something that isn’t a big deal in the first place.

Yeaaaaah no kidding. If you block him on DA he will obsessively sniff you out elsewhere and continue the annoyance, make new accounts and pretend to be different people, the whole nine yards. Trying my best to use ignore here but unfortunately it doesn’t obliterate every trace of their messages from ever showing up, which it should! :(

lmao a small request friends

if you’re dealing with xano at all can you please tag it the name or something because i am so disinterested in seeing that idiot’s nonstop blather I can barely handle it any more.

3 years of his shit and i’m tired of seeing his name and inanities and people throwing themselves against the brick wall that is his brainless fanaticism.

thank